fredag 23. oktober 2015

Julekarusell med reinsdyr

Heisann :)

I dag ønsker jeg å vise dere en juleinspirert karusell med reinsdyr laget av den fantastiske dies fra Kaisercraft reindeer. Jeg stanset mine reinsdyr ut av Bazzill silver foil, da denne gir en fantastisk effekt synes jeg :). Selve konstruksjonen er bygget opp med kartong som igjen er kledd i det nydelige mønsterpapiret fra Papirdesing sin serie - til ettertanke. Midtstolpen i kontruksjonen er kledd i Bazzill silver foil



Vimpelen er limet fast på ett stykke med sprayet grillpinne :) Festet fast en blonderemse under taket på prosjektet. Her har jeg også festet fast noen Christmas bells.


Papirsugerør kan brukes til så mangt. Her har jeg brukt det som stolper hvor Reinsdyret fra Kaisercraft er festet fast. Jeg valgte å feste fast ett reinsdyr på begge sider for å skape mer dybde i prosjektet. 



På taket av karusellen har jeg pyntet med Dixiflowers fra DixiCraft. Disse har jeg også brukt rundt midtstolpen på "gulvet" av prosjektet sammen med noen andre blomster.

Tok med ett bilde av hvordan reinsdyr diesen ser ut. Anbefaler denne på det sterkeste. Jeg kommer ihvertfall til å bruke denne i mine andre juleprosjekter :) Ønsker dere alle en fin helg, spesielt til dere som skal på Scrappetreffet i Ålesund i helgen.
<3 Happy scrapping<3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar