søndag 25. oktober 2015

Julekort med Pion Design

Heisann.

Jeg har laget et julekort med de nydelige mønsterarkene fra Pion Design - Glistening Season (Coming Home) og  mønsterarket Scipture 2 fra samme serien .


Jeg har stanset ut motivet og brukt sølv kartong til rammen. Bak har jeg lagt osteklut og revet det ene mønsterarket som et bredt bånd bak. Pyntet med bånd og en stor sløyfe. Snurreblomster fra Kort og Godt,  og sølvpynt fra Korthobby. Juletrærne har jeg stanset ut med en dies fra Marianne Design, og deretter brukt snøpenn og litt Stella Brush på. 



Innsiden er enkelt pyntet med samme mønsterark og pynt som fremsiden.


Jeg har bygget alle lagene ved hjelp av 3d puter for å få ordentlig dybde i kortet.


Snøen og glitteret på trærne syns jeg gjør seg så godt, og det blir litt ordenlig jul .


Her er det jeg har brukt:

Snurreblomster fra Kort og Godt
Juletre dies fra Marianne Design
Bånd  i sølv
Osteklut
Frostede blomster fra Joy (disse har jeg klippet opp)
3D puter
Snøpenn/Snowmarker
Stella Brush

Håper du fant litt inspirasjon til noen julekort du også :-)

Klem fra Marie. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar