søndag 14. august 2016

Bryllupskort

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett bryllupskort. Noe jeg er alt for lite flink å bruke er embossingfoldere. Denne gangen har jeg brukt en embossingfolder på mitt bryllupskort for å vise frem hvor lekkert det er :). Den jeg har brukt heter Music of the heart - Heart ease


Jeg har brukt Bazzill silver foil inni embossingfolderen. Basen på kortet er hvit Bazzill. Kantene er svertet med Distress ink - Tim Holtz. De røde hjertene er stanset ut av dies fra Spellbinders.


Innsiden av kortet har en lomme for pengegave eller gavekort, Samt ett åpent skrivefelt. 


De fine duene er dies fra Joy!.




Dette var ett bestillingskort og siden det skulle sendes i posten, var det en fordel at kortet var relativt flatt. Jeg liker jo i utgangspunktet det meste som er laget i 3D, så her måtte jeg grave litt etter inspirasjon. Det er ingen hemmelighet at jeg finner mye inspirasjon fra f eks pinterest. Der finnes det utrolig mye fint, som er skapt av mange kreative mennesker. Alle papirprosjekter som vi som scrappere lager er unike, vi har alle vår egen stil og det er plass til oss alle sammen i denne fantastiske kreative verden som vi er så heldige å ha :). Jeg håper at dere lar dere inspirere av mine prosjekter,  og blir bare smigret om noen finner ideer av det jeg har laget og lager noe liknende selv :) 

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar