onsdag 17. august 2016

LO i friske farger.

Hei. I dag har jeg lekt meg med en LO igjen. Min DT inspirasjon for Scrapomania. Det er ikke så ofte jeg leker meg med Lo'er lengre. Men enkelte bilder må bare lages til LO. Som med dette bildet her som egentlig er ett helt vanlig litt kjedelig bilde, men etter at google hadde redigert det,så ble det knallstilig. Jeg bare elsker dette bildet som ble tatt på en lekeplass etter en fjelltur i 2014.


Jeg har brukt Brusho Vermillion og  Color burst Lime green til bakgrunnen.  Etter det var tørt, stemplet jeg med Stempel fra marianne design. Litt random her og der, for å skape liv. Til slutt tok jeg hvit gesso og blandet med litt vann og splasjet det på med en pensel. Da var bakgrunnen ferdig.


Har brukt lag på lag med papir under bildet.


Pyntet til slutt med stickerser, enamel pynt og perler.


Dette har jeg brukt: 
Brusho Vermillion
Color burst Lime green
Hvit gesso
Perler på en snor, lime grønne
Klistermerke fra papirdesign
Papirblokk fra Joy: Cool dudes og Wood texture
Stempel fra marianne design
Ark fra Kaiser Craft: Base coat collection, Tiles



Det var dagens LO inspirasjon fra meg. 
Nyt de siste sommerdagene før høsten kommer. Det skal ihvertfall jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar