lørdag 13. august 2016

Rosa kort

Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg vise dere t kort jeg lagde rosatoner

 
Jeg hadde litt restepapir av grå bazzill, men ikke nok til en hel tag, så jeg stanset ut to topper med tagdiesen fra Kort og Godt, gjemt inne blant ostekluten og blomstene... med en liten stempeltekst på fra Storyteller

 
Under her ser du skrivefeltet som er helt enkelt.

 
Slik ser kortet ut inni, pyntet likt med fremsiden slik at de hører sammen.

 
Her ser du også en av tekstene til den herlige stempelplaten fra Storyteller


Her ser du hvordan jeg har brukt min gavekortholderdies fra Kort og Godt, til å holde et lite stempeltrykk (som også er fra KG)

 
Som du ser under her kan gavekortholderen fra KG lage holdere/flapper hvor du ønsker på arket, og både bankkort og gavekort passer perfekt inni.
 
 
Baksiden er helt enkel med restene fra mønsterpapiret jeg brukte..

 
Da håper jeg du fant litt inspirasjon til å papirleke litt i regnværet du også....
 
Klem fra LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar