fredag 26. august 2016

Peis med følelse av jul

Heisann :)

Denne gangen ble mitt prosjekt "født" i mine tanker når jeg så denne flotte diesen fra Joy! av en peis i Scrapomania sin butikk. Da tenkte jeg på muligheten for å kombinere denne diesen i ett av mine 3D prosjekter. Å enda bedre, få det til å se ut som peisen var tent på. Ideen ble komplett da jeg fikk øye på julestrømpe diesen fra Joy!


Jeg tilpasset en Chipboard sheet i ønsket størrelse og svertet kantene med Distress ink - Tim Holtz. Kledde det med mønsterark fra Pion design - Greetings from the North pole - Let it snow. Peisen og julestrømpene på rekke er stanset ut med dies fra Joy!. Peisen er stanset ut i Bazzill silver foil og julestrømpene på rekke er stanset ut i mønsterark fra Pion design - Greetings from the North Pole - Snowflakes. Jeg har pyntet ett led-telys og brukt denne for å simulere flammen i peisen. Denne reflekteres fint inne i peisen da jeg har brukt Bazzill silver foil også inne i bakveggen av peisen.




Lyset kan lett skrues av og på, siden det er åpning på begge sidene av peisen.


Juletrærne er trepynt som har fått seg litt snø og en liten stjerne på toppen fra Tim Holtz.




Håper dere likte peisen min og lar dere inspirere til å lage deres egne prosjekter med disse lekre diesene :) 

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar