mandag 15. august 2016

Pl-kit scrapomania

Hei. I dag er dagen for månedens kitslipp hos scrapomania. De tilbyr både project life kit og kort kit.
Jeg har fåttt lekt meg med PL-kitet.

Først ut som vanlig har jeg laget en liten filmsnutt over hva du finner i månedens pl-kit.


Denne gangen laget jeg 5 sider av kitet. Fremdels er det mer igjen av både pynt og pl-kort. Jeg bare digger pl-korta som kom denne gangen. Pl-kort til ekte Norsk sommer med både regn og sol.


Første side ut, er av de 2 mellomste i flokken, i finstasen sin. Også ekte søskenkjærlighet da.


Chipboarden som fulgte med er nydelig til å lage sin egen vri på pl-korta 


Neste side ut er av meg selv for ganske mange år siden. 


Sort/hvitt bilder er noe jeg er blitt mer og mer glad i å scrappe.


Side 3 og 4 er en dobbelside. 
Bilda ble til under en utflukt og bildesafari for å finne det perfekte bilde til ett tidligere dt oppdrag.
Vi fant ett veltet tre som det var kjempegøy å klatre på.


Her har jeg klippet mye fra pl-korta, for å få den teksten og uttrykket som jeg ønsket.
Noen syns kanskje at det er skummelt eller ikke føles riktig å klippe i pl-kort. 
Men det er en fin måte og lage sitt eget pl-kort på.




Side 2 av dobbelsiden. 


Good times er også klippet ut fra ett pl-kort.


Siste side er fra lillegull sin bursdagsgave. Denne har barna lekt masse med.




Hjertebordene er fra ett pl-kort.


Det var dagens inspirasjon fra meg. Du får kjøpt ditt kit hos scrapomania.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar