lørdag 11. mars 2017

Dåpskort

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett dåpskort i eske som jeg har laget. Jeg fant en dies formet som en bok med sider i. Denne er desverre ikke å finne hos Scrapomania for øyeblikket, men det fungerer også fint å bruke dieser med stor overflate som man bretter på midten for å skape sidene. Man kan f eks bruke denne diesen fra Kort og Godt og bruke de 3 største formene.


Kortet er laget av Blå og hvit Bazzill. Har kuttet ut ett felt i lokket og brukt Transparent acetat  for å skape innsyn i esken. Kantene på lokket er pyntet med borddies fra Joy!



Storken med babyen er dies fra Nellies.  



Feltet hvor teksten er skrevet på er printet ut på laserskriver. Jeg har rullet kantene for å få litt den "pergament rull" formen. Alle kanter er svertet med Distress ink - Tim Holtz


Håper dere likte mitt dåpskort i eske. Ønsker alle sammen en riktig god helg :) Nyt den :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar