fredag 10. mars 2017

Shaker-kort.

Jeg har falt pladask for disse herlige monstrene fra TechniqurTuesday. Klart det må bli noen kort med de! Her har jeg laget et shaker-kort i en litt søt variant.


Basen er hvit bazzill og mønsterarket er fra MajaDesign. Har embosset teksten. Har brukt mosegummi både til shakeren og bak for å få mer 3D-effekt. Shakeren er fylt med både paljetter og småperler. Den kjempekule diesen fra Kaisercraft er dessverre tom i nettbutikken akkurat nå. Jeg har klippet den til for å få litt effekt. Knapper i blåtoner for å bryte litt.


Dette søte monsteret har jeg brukt Distress Markers,Mermaid Lagoon på. Tungen er Barn Door. Utrolig morsomt å ta fram de tusjene igjen også.Har limt på bevegeige øyne også. Kjempemorsom effekt.


Morsomt å fylle shaker-kort med litt av hvert :)

Da skal jeg pønske ut litt til med disse herlige monstrene :) 
Ha en fin helg!

Klem DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar