onsdag 15. mars 2017

Kit slipp hos scrapomania

Jippi. Endelig er dagen her og vi slipper månedens kit. Scrapomania tilbyr både kort kit og PL-kit. Jeg har lekt meg med pl-kitet. Tema denne gangen er sommer, hav og strandliv. Ett lekkert kit.

Som vanlig har jeg laget en liten film over innholdet i kitet.


Og her er bilde av innholdet i kitet. 


Denne gangen har jeg laget 5 sider, i forskjellige størrelser. 

Side 1 er fra Blimsanden . En flott dag.


Denne gangen var det også dies med i kitet og her har jeg stanset ut noen i craft kartongen.


Side 2 og 3 er fra en tur rundt lillevannet. 
Disse sidene er mer en høst side, men papira passet godt til


Her har jeg brukt det transparente papiret over ett kort.
Orda fra kaiser craft passer så utrolig godt til.


 Side 3


Nydelig dies med fine "binderser" som jeg her har brukt til søte blomster med bling på.


Side 4 er en smal liten lomme. 
Med bare 2 bilder så er dette en fin løsning.


Siste side for i dag er fra en gang jeg rappelerte ned fra Sykkylvsbrua. 
Litt av ett kikk. Noe som selvfølgelig må dokumenteres.


Og dette var virkelig en spesiell dag.


Det var det jeg har laget av denne månedens pl-kit.

Så her er det bare og sikre seg kitet.
Scrapomania har også abonnement på kita. 


Da får du kita levert hjem i postkassa hver måned til den 15. 
Tenk så kjekt å ha noe å glede seg til.

Ha en fortreffelig dag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar