fredag 31. mars 2017

Påskeegg

Heisann :)

Jeg har dekorert ett påskeegg som jeg gjerne vil få vise dere. Dette er ett standard påskeegg kjøpt på butikken som jeg har spraymalt, og kuttet ut en liten del av lokket på, før det er limt sammen og dekorert. 


Påskeegget var fra før gult inni, noe som jeg synes passet bra. Så innsiden har jeg ikke gjort noe med. 


For å skjule skjøten hvor topp og bunn av påskeegget er limt sammen har jeg brukt bånd og perlesnor. Sløyfen på toppen er limt på til slutt.


Har pyntet med en fin gul blomst og pyntegren med krystaller fra Kort og Godt.


De grønne blomstrene som danner "gresset" i egget er fra Dixi craft. Chipboarden med fugleburet er fra Wycinanka. Påskekyllingene er klippet ut av mønsterark fra Pion design - easter greetings - easter morning.


På baksiden av egget har jeg pyntet med swirls fra Marianne design

Håper dere like mitt påskeegg og at flere lar seg inspirere til å lage sitt eget :)

<3 Happy Scrapping <3

- Margrethe -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar