fredag 17. mars 2017

Rammekort

For en tid siden fylte min svigerinne 35 år. Hun har, sm mange av oss, det hun trenger, og den mest fornuftige gaven vi da kunne finne på til henne, var et gavekort. Men, det er jo litt kjedelig å bare gi en flat konvolutt, så her måtte det klipp og lim til <3

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle lage da jeg satte med ned ved scareppepulten, men resultatet ble et slags egendesignet rammekort, med kort på baksiden. 


Mønsterarket jeg har brukt, er fra Papirdesign son kolleksjon "Dagen er din" og heter "Blomsterbukett". Sammen med kartong fra bazzill i fargen "Stonehenge", syns jeg fargekombinasjonene på dette kortet ble lekre.


Jeg kledde også sidene på kortet med mønsterark for å få et helhetlig inntrykk.


Jeg stanset først ut tallene i hvit mosegummi, og så i bazzill foil "light pink".


Tallene til kortet ble stanset ut med denne lekre diesen fra Marianne design - "Collectables set Elegant numbers #1418"


Til selve rammen, har jeg brukt kvadratisk form med søm fra Kort og Godt. Jeg elsker dette dies-settet, da det er utrolig allsidig og kan brukes til alt!


Og såklart må vi ikke glemme blomster <3


Her er baksiden av rammekortet. Jeg har laget et helt enkelt kort som jeg limte på baksiden. Kortet lukkes med et satengbånd som snurres rundt knappen.


Inni kortet er det skrivefelt, samt plass til gavekort. Sistnevnte er laget med diesen "Gavekortholder" fra Kort og Godt og kan være smart å legge merke til nå som konfirmasjonstidene begynner å nærme seg.


Da vil jeg ønske dere en kjempeflott fredag, og en god helg når den tid kommer.


Scrappeklem fra Ingvill




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk May-Britt :) Klart du må prøve! Jeg håper du vil dele resultatet ditt med oss ;)

      Slett