onsdag 19. juli 2017

90 års feiring

Hei. I dag har jeg laget en pl-side, med restene fra pl-kitet fra Scrapomania, nå for Juli.
For snart 7 år siden ble min bestemor 90 år. Da var hele familien til Danmark og feiret henne.
En sprek 90 åring som i dag snart er 97 år. Ett minne jeg er veldig glad for å ha i albumen.

I tilegg til kitet, har jeg på denne siden brukt en del fra mitt eget scrappe-kammers.
Stickerser med tekst på er noe jeg bruker mye. Som små stikkord til hva som skjer på bilda.
Jeg blander gjerne Norske og Engelske tekster. 
Teksten Frisk som en fisk og sprek som en fole, en tekst jeg syns passet veldig godt på min bestemor denne dagen. Ikke alle 90 åringer som klarer en hel dag med feiringer og mye styr rundt seg.
På bildene er vi 3 generasjoner. Jeg, min far og bestemor. 
Og uten at jeg den gang viste det. så var lillegull i magen :-) 


Har brukt følgende produkter på denne siden:

Tekst stickerser fra Papirdesign
Runde gull stickerser fra Heidi swapp
Tekst i sort fra Heidi Swapp

Og alt er selvfølgelig kjøpt på beste scrappe butikken




Ett pl-kit kan brukes til å lage flotte sider med dets innhold, 
eller du kan spe på med det du har fra før, og lage ennå mer :-)


Ønsker dere alle en fortsatt god sommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar