lørdag 1. juli 2017

Shaker kort

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett shaker kort jeg har laget. Dette er ett gratulasjonskort som kan passe litt forskjellige anledninger. 


Basen til kortet er Bazzill i hvit og rosa. Kantene er svertet med Distress ink - Tim Holtz. Teksten gratulerer og grenene ved blomstrene er chipboard fra Wycinanka. Det er nettopp kommet inn masse nytt fra Wycinanka, så mye lekkert å velge mellom. Jeg har laget shaker feltet 2 delt ved hjelp av utstansede rundinger og 3D puter. Jeg har fylt på med små søte rosa stjerner fra Kort og Godt


Har brukt transparent ark fra American crafts og dekorert kanten rundt med perler på snor. 

Nå er det snart sommerferie for de fleste, jeg har fortsatt 2 uker igjen så blir 2 innlegg til før jeg vender nesen sørover for litt garantert sol og badeglede :) Håper dere likte mitt inspirasjonsbidrag, og håper at alle rekker å scrappe litt selv om det er sommertid :)

<3 happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar