fredag 7. juli 2017

I det maritime hjørnet.

Scrapomania har mye flott i maritim stil å by på om dagen. Jeg har brukt endel av utvalget på mitt kort i dag.

 Her er hele 5lag med papir føt motivet og teksten er på plass. To lag med bazzill, hvit og brun før jeg har brukt 3 av 4 deler av mønsterarket fra Pion sin nydelige,maritime serie " Legends of the Sea". Har distresset alle sidene. Både motivet og teksten er hentet fra et annet mønsterark i samme serie. Under disse har jeg stanset ut et fiskegarn med dies fra Marianne Design. Utsolgt i nettbutikken akkurat nå,men spør du så tar de den kanskje inn igjen.


Her ser du den flotte tre-pynten i maritim stil. Veldig kjekt med slike esker med likt tema synes jeg. En av mine favoritter.



Då håper jeg at du nyter finværet og scrapper litt innimellom. Kos deg!

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar