lørdag 15. juli 2017

Kit slipp - kortkit

Heisann :)

I dag er det endelig kit slipp på kortkitet. Her får du myyyye stæsj for pengene. Rekker til å lage både 2 og 3 kort, om ikke mer :) Jeg har laget ett kort og 3 små raske kort som jeg gjerne vil få vise dere.


Her har jeg brukt turkis Bazzill og matt gull folie. Bildet av bruden i midten kommer fra utklippsark fra Studio light photos - summer feelings. På dette arket var der utrolig fine motiver som gjør seg veldig fint på kort. Har brukt 3 av de andre på småkortene lenger ned i innlegget.



Pyntet med medfølgende klisterpynt og blomster.


Motivene i seg selv på disse 3 kortene snakker jo for seg selv. Fungerer fint som kort til blomster eller en annen liten hilsen. Nå er det sommerferie på meg i 3 uker, og jeg ønsker dere alle sammen en FANTASTISK sommer :) Gleder meg til å fortsette å blogge og vise dere mine kreasjoner i August :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar