onsdag 12. juli 2017

Fang dine drømmer

Hei. Har du av og til stått i scrappe himmelen (Scrapomania) og tittet på alt det fine og spennende som er der, men ikke riktig funnet det du vil ha? Også plutselig hopper noen papir eller pynt opp og roper HEI til deg. Og du bare ÅÅÅ dån så lekkert. Nytt eller?

For og finne ut at neida dette er papir fra fjorårets design.
Akkurat sånn hadde jeg det på Scrapomania her om dagen. Og nå bare lurer jeg på hvordan har denne serien med de lekreste papirene fra Pion klart og lure seg unna meg!


I dag har jeg altså laget ett kort med en nydelig serie fra Pion. Cent og lavender. En nydelig serie i flotte lilla farger med blomster og selvfølgelig lavendel på. At jeg aldri har brukt denne serien før, kan jeg bare ikke forstå, for den er jo bare så meg. 


Har brukt en dies fra Marianne design: Butterfly border. Denne er bare utrolig nydelig og en dies jeg kommer til å bruke mye.


Kartongen jeg har brukt er fra Pion Palette


Ønsker dere alle en fortsatt fin sommertid og husk å fange dine drømmer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar