lørdag 16. november 2013

Babykort i stormen

Når ruskeværet herjer ute koser vi oss inne.
 
Enda en ny verdensborger har kommet til verden.
Vanligvis ender jeg alltid opp med å lage "søte" babykort i duse farger. Denne gangen bestemte jeg meg for å prøve meg på noe med litt sterkere farger.
Jeg falt pladask for den nye babyserien til Pion Design - Sweet Baby. Den ligger ikke i nettbutikken, men er å få kjøpt i butikken på Moa. Etter å ha prøvd å ta igjen litt av fargene i arket, endte jeg til slutt opp med dette.
 
 
 
Stempelet jeg har brukt er storken fra magnolia. Den er fargelagt med copic sketch markers.
Utenpå stempeltrykket har jeg brukt den fantastiske glitterfilmen fra Tim Holtz. I tillegg har jeg også brukt litt Stickles,star dust for å fremheve noen av detaljene.
Hjertetagen, bladet som er brukt sammen med blomstene, og sommerfuglen er alle magnolia dies.
Den lille søte flasken fra making memoris har jeg fylt med glitter.
 
 
 
Både utenpå og inni kortet har jeg brukt de geniale diesene fra Lifestyle Craft. Det kommer 12 dies i pakken.
 
Resten av pynten som er brukt finner du alle i butikken. Doilies, perlerekken, bling, og blomster.
 
 
 

Den fine teksten som er brukt inni kortet er fra North Star Stamp. Denne er også å få kjøpt i butikken.  

 
 
  

 
Ønsker dere en kjempefin lørdag. Klem fra Stine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar