onsdag 6. november 2013

Leane Creatief - julekort

Hei på dere.
Her kommer enda et julekort fra meg. Denne gangen har jeg valgt å bruke to stempel fra Leane Creatief, Christmas Boy og Christmas Girl. Disse ligger foreløpig ikke i nettbutikken, men er å få kjøpt i butikken. Dette stempeltrykket er fargelagt med copic. Snow marker og frantage embossingpulver fungerer som snø under føttene til det søte paret. På trærne, som er stanset ut med magnolia diesen "Slender Firs", har jeg også brukt litt glitter.
 
 
Papiret jeg har brukt er fra Vintage Christmas-serien til My mind`s eye, multi dot.
Tagen er også en magnolia dies, Tilda Tag
Blomstrene, og all dekoren for øvrig, er å få kjøpt i den flotte butikken på Moa.
 
 
 
Inni kortet er et stempel fra papirdesign, en høytid så fin.
For å lage de små stjernene har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.
 

 Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar