søndag 24. november 2013

Mixed Media Juletag

Hei alle sammen...

I dag har jeg lyst å vise dere en God Jul tag i mixed media stil... jeg har kost meg masse med tag, gesso, metallpynt, mister, viva modeling cream og tic tack klokken fra timmern


God Jul er fra den dies, blingremsene du ser er bling on a roll.. Jeg har i tillegg brukt masse holografic embossingpulver... 


Bånd og blomster er bare smårester jeg hadde liggende... 
Først limte jeg på klokken.. malte alt med gesso og en over der igjen en blanding med gesso og gel medium... videre strødde jeg over embossingpulver og varmet... etterpå brukte jeg modeling cream igjennom en liten snøfnuggstensil  (laget selv).. Limte så på blomster og pynt... Deretter var det bare å spraye i vei... for å få mest mulig shimmer brukte jeg og mist laget av det pigmentpulveret vi fikk i ett tidligere kit... 


Og nå skal jeg sette meg ned å se på cupfinalen... 
Heie MOLDE....


Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar