mandag 25. november 2013

Snøballkrig!! -In The Snow Heart Tilda

Tenk da, dere.. Nå er det faktisk under en måned igjen til jul, og som vi gleder oss!
Jeg har laget enda et julekort med den herlige julekolleksjonen fra Magnolia.

Jeg har stanset ut selve kortet med Lifestyle Nesting dies, frame 10. Mønsterpapira er fra vintage frost -kolleksjonen til Maja design. Du finner dem under nyheter i nettbutikken.

Stempelet er Magnolia -in the snow heart Tilda, og jeg har fargelagt det med distress markers
Snøballene har jeg klipt av pom pom- bånd og hatt på frosted lace stickles.

Kos deg med juleforberedelser!
Klem fra Rannveig K.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott kort! Noe av det lekreste julekortet jeg noen gang har sett!

    SvarSlett
  2. Vakkert kort. Så fint malt. Finner fremdeles ikke vinnere for utfordring #6 og #7 :)

    SvarSlett