lørdag 2. november 2013

Penny Black - Fairy Stardust

Se på denne søte lille guttealven. Er den ikke herlig? Stempel er fra Penny Black - Fairy Stardust.
Stempeltrykket har jeg fargelagt med mine Copic sketch markers. 
Mønsterarket er fra Pion design, Stjärnehimmel.
 
 
Utenpå kortet har jeg brukt diverese blomster og annen småpynt. Alt er å få kjøpt i butikken.
På siden har jeg brukt en snøkrystallrekke. Denne er stanset ut med en dies fra Joy. Den er utsolgt akkurat nå, men kommer inn igjen om ikke lenge.
 
 
Jeg synes det er fint når vinter kort glitrer litt. Så her har jeg brukt Ranger, Stickles på det meste. På alvevingen brukte jeg Cleer ute, sammen med litt glitter.
Den lille flasken har jeg fylt med det nye glitteret Fairy Dust.
 
 
Teksten som er brukt inni kortet er fra North Star Stamps. Det ligger ikke i nettbutikken akkurat nå, men du kan finne det i butikken på Moa.
 
 
Å Dette artige teksten er en liten smakebit på et av mange stempel som Scrapomania kommer med. De kommer i butikken om ikke alt for lenge. Gled dere, det kommer så mange fine.
 
 
God helg, klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar