fredag 24. mars 2017

Enkelt kjappiskort

Da var det fredag igjen, og helgen står for tur.

Kanskje noen skal i bursdag i helgen? Da er det kjekt å kunne ha med et hjemmelaget kort til bursdagbarnet, men det er ikke alltid at slike selskap er planlagt, eller at en har hatt god tid til å sette seg ned med scrappesakene.  Her har jeg laget et skikkelig jentekort, med en liten tvist for å vise at det er ikke alltid du trenger så mye for å få til et koselig kort :)



Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign sin serie "Dagen er din". Dette arket heter Morgendugg og er helt nyyydelig syns jeg. Den har også en stripe med tekster, som den jeg har brukt på dette kortet.

Jeg syns Dixi craft sine silhuett-dies er så lekre. Her har jeg brukt jenta fra Boy and girl-settet. hun er stanset ut i bazzill foil light pink (en annen favoritt) <3

Litt rosa paljetter gir litt ekstra "liv" i kortet. Siste finish ble et enkelt, rosa bånd.



Jeg brukte en liten sirkel-punch til å lage halvsirkelen på kortet. 


Håper dere alle får en fantastisk helg!


Stor scrappeklem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar