torsdag 30. mars 2017

Guttekort i lange baner

Idag vil jeg vise dere fire små kort i størrelsen 4" x 4". Jeg har tatt utgangspunkt i de samme fargene på alle kortene, og selv om de på sin måte er like, er de likevel veeeeldig ulike.

De to mønsterarkene jeg har brukt, er fra Papir sin serie "Dagen er din" og heter "Eksos og olje" og "Flott ungdom". Passet de ikke perfekt sammen med svart (licorice) og turkis (artesian pool) bazzill?

Her har jeg brukt gutten fra dies-settet til Dixi craft. Dette er dessverre ikke inne for øyeblikket, men dette settet er veldig likt. I tillegg har jeg stanset ut to stjerner. Sirkelen er stanset ut med sirkeldies med søm fra Kort og Godt.


Jeg elsker turkis, og det passer perfekt til både jenter og gutter. Bare se disse herlige rosene!


Igjen er det sirkeldies med søm fra Kort og Godt som har blitt brukt. Sammen med en svart stjerne får kortet er kult uttrykk.


Den svarte figuren her er stanset ut med en herlig dies fra joy!crafts. I tillegg har jeg brukt blomster og diverse metallpynt jeg hatt liggende.


Ha en fantastisk torsdag da dere!


Scrappeklem Ingvill




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar