onsdag 8. mars 2017

PL- Uke 6

God morgen. Da var det min tur som DT for Scrapomania og inspirere dere litt. I dag har jeg laget en pl-side fra uke 6 i år. Jeg tar ett bilde hver dag på ett gitt klokkeslett og lager uke-for-uke album av disse bildene. Dette blir ett helt unikt ukes album, som virkelig viser hverdagen hos oss. I februar tok jeg bildet mellom klokka 14.00 og 15.00


Denne gangen brukte jeg en 12' *12' pl-lomme og en smal lomme på 4'*12'


Brukt ark fra Pion og lagde mine egne kort denne gangen.


Ønsket en shabby chic look på denne siden. 
Men ikke så lett med mange lag i en liten lomme.


Brukte dieser og osteklut for å skape looken jeg ville ha.


Har brukt følgende produkter:

Dies fra Kaiser craft: Texture Messy
Dies fra Kaiser craft: Texture woven

 Det var det jeg hadde for i dag. 
Her skinner sola og det er skikkelig vår følelse ute.
Nyt dagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar