mandag 3. februar 2014

Et enkelt posekort

Hei igjen alle sammen.

Tenkte å vise dere et enkelt posekort jeg har laget til en nyfødt liten pike. Her har jeg tatt utgangspunkt i en helt enkel hvit papirpose og laget et kort av denne. Denne finner du her.


Her har jeg brukt mønsterark fra Kaisercraft- Bundle of Joy. Teksten har jeg klippet ut fra et utklippsark i samme serien. Disse er kjempefine å bruke med nydelige motiv og tekster på. Mønsterkanten har jeg laget med en punch fra Martha Stewart, og pyntet med halvperler fra Melissa Frances og Kaisercraft. Bak teksten har jeg lagt en doilie. Blomstene er fra blant annet Storyteller og WOC.


Inni posen har jeg laget en tag med skrivefelt. Her har jeg brukt samme mønsterark som på fremsiden av kortet.


Håper dere alle får en fin-fin dag! Hilsen fra Marie.




1 kommentar: