lørdag 1. februar 2014

Vinter og snø

 
Hei alle sammen.
 Vi som bor på Østlandet kan nå kose oss med flott vintervær og 1 m snø.
Det er så utrolig vakkert når sola skinner på snø og istapper.
Så dette prosjektet er virkelig inspirert av årstiden.
 
 
Her har jeg laget en vinter tag.
Utgangspunktet er 300 gr akvarell ark som jeg har skjært til i str 18x7 cm.
Jeg har sprayet med Dylousion og Glimmer Mist.
 

 
Stempler er fra Tim Holtz
Jeg har stemplet med vannbasert blekk og dratt det ut med en vannpensel sånn at det ser fargelagt ut.
Bling synes jeg er viktig og bruke til vinter inspirerte ting.
Stjernene er kuttet på Silhouette maskinen og fått Distresse paint på seg.

 
Jeg har brukt en del stensiler og mange forskjellige sprayer og malinger på bakgrunnen
Rundt kantene har jeg malt på med Glimmer Glam fra Tattered angels og strødd på Fran tag fra Stampendous. Meiene på skøytene har fått litt Glosst Acent på seg.

 
 
Jeg ønsker dere en fin og kreativ dag.
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar