tirsdag 11. februar 2014

Tag + litt til

 
 Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg gjerne vise dere en tag jeg har laget med noe av de nye herlige mistene og Maya Gold malingen vi har fått inn i butikken... dette er virkelig herlige saker å jobbe med..
 

 
jeg startet helt enkelt med en tag i str. 8 og limte på det jeg ville ha.. forskjellig metallpynt, trepynt fra Prima (rammen og nøkkel), pepples (noen klippet i 2) og litt blomster)..


Mitt neste steg var Maya Gold malingen, litt her og litt der av de to blå og brune.. så var det mistene sine tur... brukte den som går litt i sort og en av de gule..  Sprayet masse, tok også med litt varme mister for å myke det hele..  Mistene var fra det settet som heter Spooky og ett par fra Boquet
 

 
Til slutt tok jeg over litt mer Maya Gold her og der (nærmest tørrbørstet dette på).. og så splattet jeg litt hvitt her og der.. (fra den hvite misten)..
 
Og har du lyst å kikke litt nærmere på denne her så finner du den i butikken på Moa i Ålesund..

 
Jeg vil også gjerne visere dere noe herlig snadder vi har på vei inn.. dette er foldebrett som kan lage de herligeste boksene og posene...
Ønsker du å sikre deg ett eller flere av disse kan det lønne seg å forhåndsbestille, dette gjør du ved å sende en mail til post@scrapomania.no
 
 
Over her så ser du pillowboksen, så herlige og så enkelt. du velger selv størrelsen du vil bruke.. denne er her er laget fra ett 6x6 ark... Disse er perfekt som små bordkort, gaveposker til bryllup, konfirmasjon osv...  Akkurat denne kan du se i butikken i Ålesund
 
 
Så har vi foldebrettet som lager poser, tom. fra ett 12x12 ark.. akkurat denne posen er laget fra ett 6x12 med Maja papir.. eneste andre jeg har gjort er å sverte kanter og ta på litt stickles inni skyggende på blomstene... så enkelt og så perfekt til en liten gave...
En annen størrelse av slike poser ser du i butikken i Ålesund.

 
Til slutt må jeg vise dere bon bon boksen... bare helt genialt.. :D Denne kan du også se i butikken på Moa..
 
Alle brettene har bruksanvisning med, en engen foldekniv som har egen lomme på brettet og i tillegg så står det steg for steg hvordan lage de i ulike størrelser skrevet på brettet så du slippe å være redd for å miste det.. :D
 
 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar