onsdag 19. februar 2014

With Big Tulips

Hei og god vinterferie!
Til tross for at vi fortsatt er (nesten) midtvinters, fikk jeg lyst til å lage et kort med blomstermotiv.
 
På dette kortet har jeg brukt Magnolia Tilda, With Big Tulips. Stempeltrykket er, som for min del nesten alltid, fargelagt med Copic Sketch Markers. Stempelet med gratulerer er fra en stempelplate fra kort og godt
 
 
En av mine favorittleverandør for papir etter at jeg begynte med kortlaging er Maja Design. Denne gangen har jeg brukt både fremsiden og baksiden av Vintage Autumn Basics - no.IV. De er jo like fine på begge sider.
 
Sommerfugl rekken er en dies fra Joy. På denne har jeg brukt Stickles. Jeg har virkelig dilla på glitter om dagen, og finner alltid en plass jeg kan ha på litt glitter for litt ekstra glans. På dette kortet har jeg også brukt bling.
 
 
Alle blomstene og mange flere finner du i nettbutikken. Er så fornøyd med at det har kommet inn i "løsvekt". Nå kan må plukke og mikse akkurat det man vil til sitt bruk, i stede fort å måtte velge en pakke med "alt for mange" av en farge. Grankvisten bak blomstene er stanset ut med en dies fra magnolia.
Bak stempeltrykket har jeg brukt en doilies.
 
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar