søndag 2. februar 2014

Vintage LO

Heisann :-)

Denne gangen har jeg scrappet et nyfødtfoto av min yngste datter Vilde. Forutenom kartong brukte jeg striestoff (eller burlap) under bildet samt at jeg fann en gammel bokside som passet godt inn som pynt her. Jeg la et lag med hvit akrylmaling på noen chipboards som jeg brukte som en ramme over og under bildet. Malingen strøk jeg på med en svamp og lot den tørke med en litt stripete tekstur, slik at chipboardens naturlige farge kom litt igjennom.

Stanset ut et vindu fra Joy Dies og tok glitterlim på. I boksen min "med det rare i" fann jeg en liten fugl og et fuglebur som jeg nok har hatt i årevis i påvente av den rette anledningen. Syntes det gjorde seg fint sammen vinduet. Litt tryllestøv i et lite glass fra Maya Road fikk jeg også plass til blandt blomstrene. Jeg synes den hvite rammen, hjørnepynten og nøkkelhullet fra Melissa Frances ble midt i blinken til dette bildet. Sammen med en hjertecharms fra Marianne Design og en bitteliten nøkkel så ble det perfekt, hun har jo tross alt nøkkelen til hjertet mitt denne lille prinsessa her :-) 

Ønsker dere en flott scrappesøndag og håper dere finner masse inspirasjon :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar