tirsdag 18. februar 2014

Kliss og klin

Hei alle sammen...
 
I dag vil jeg vise dere litt kliss og klin + en liten ekse laget ved hjelp av det herlige foldebrettet vi fikk i februarkitet...
 
 
 
Har også brukt teksten "verdens beste venn" fra stempelplaten venn-2013... Herlig og perfekt størrelse på teksten til en liten hilsen...
 
Selve boksen er laget av ett 6 x 6 papir som jeg har embosset med en embossingfolder og deretter har jeg brukt metallic lustre fra Viva som vi fikk i ett tidligere kit for å fremheve det embossede området.. :D

 
Tagen er skikkelig kliss og klin.. og her har jeg brukt den som terapi.. Dvs alt er på... hihih...
 
Jeg har brukt gel medium, crackle Paint, osteklut, bead gel (masse og masse) og mister i fleng... Skulle meget gjerne gitt dere steg for steg, men som sagt denne har vært terapi, og gud så herlig å få ut litt... kliss og klin er perfekt til å få tømme hodet og bare leke seg...

 
Så vil du også ha en herlig terapitime så stikk innom Scrapomania (på nett eller i Ålesund) så vil jentene hjelpe deg med alt du trenger for mange mange terapitimer...
 
Klem LindaSS


1 kommentar: