onsdag 19. mars 2014

Hurra for tante.

God morgen kjære dere.
I dag vil jeg vise dere et kort jeg laget til min tante på hennes fødselsdag. Disse stemplene fra Magnolia minnet meg bare sånn om henne.  
 
Stemplene jeg har brukt er: Tilda Rose Scent og Tildas Dressing Table.
De er selvfølgelig fargelagt med min kjære Copic tusjer.
På kantene av stempeltrykket er det brukt frantage embossingpulver.
 
 
Bak stempeltrykket har jeg brukt en Doilies. Papirene jeg har brukt er fra Maja Design.


Øverst i venstre hjørne har jeg brukt et resin "hjørne" fra  prima Window Closers. Denne er dessverre utsolgt, men denne er ikke så ulik.
 
Sommerfuglene som jeg har brukt, både utenpå og inni kortet har jeg klippet ut fra dette arket. Disse har jeg pyntet med litt Stickles glitter.
 
Blomstene kan du finner her, men det finnes et enda større utvalg i butikken på Moa. Anbefaler deg på det varmeste å ta turen innom.


Ønsker dere en nydelig dag.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar