fredag 14. mars 2014

Sort tag

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg (LindaSS) vise dere en sort tag jeg har lekt meg med... Jeg fikk en herlig pakke her om dagen med masse lekkert jeg hadde bestilt, og da måtte jeg jo leke meg litt...
 
 
Jeg har startet med bakgrunnen, der har jeg tatt på hvit rubons fra Tim Holtz, pusset disse litt og tatt på distress Walnut stain over. Neste steg var å ta på litt distress Paint i turkis, bare litt her og der.. Tørket godt for så å stemple den flotte jenta (fra Joy) med memento lux hvit.. tok clear embossingpulver over der igjen..
 
Det som ser ut som splash har jeg laget ved hjelp av distress painten, stempelputen jeg brukte, små fingerdabbere og stensil fra Prima (faktisk blomsterstensil)..  Så bare lekte jeg litt med Pearl pen i hvit, noen sommerfulger fra min nye Tim Holtz dies (love it), en sløyfe laget med Bow it all, litt perler og perler på snor...  Rammen er fra Prima og har fått litt stickles på seg.. Gratulerer stemplet nederst er så klart fra Scrapomania sin egen kolleksjon..
 
 
Og ikke glem å komme tilbake i morgen... da slipper vi kitene for mars.... ååå herlige saker.. :D
 
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar