lørdag 22. mars 2014

Snart vår, et par vår inspirerte ting i dag


Hei hei, dag har jeg laget en vårlig LO, i anledning utfordringen vi har gående her inne, så hiv dere med;-)

Her har jeg lekt meg med produkter som du finner i butikken.
Dazzeling Metallics Skye Blue Pearl
Spritseren til TimHolzt og distressmarkers
Epiphandy Cragts, bubblecaps heart
Prima- Bella mulberry flowers
Dusty Attic - in Bloom, smokeyblue
American Craft - alfabet, silver
ColorBox - hvit stempelpute
Embossing paste.



Under har jeg laget en eksplosjonsboks, med bretteren som var med i det ene prosjekt kittet.
Blomstene inni er laget med Rose diesen til Spellbinder.
I tillegg har jeg brukt noen ferdige blomster, og blader fra Storryteller.
Papirene og den rosa skimmer pastaen finner du og i butikken.







Håper du ble inspirert, og vil delta på utfordringen i bloggen her.

Ha en fin fin lørdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar