onsdag 12. mars 2014

Ønskebrønn

''Vår i luften'' er månedens utfordring her hos scrapomania og her er mitt bidrag
som inspirasjon til dere;)


Ideen fikk jeg en dag jeg tenkte på hva som hadde vært fint og gjort i hagen til sommeren.
Nå blir det ikke en brønn her på tomta, men kosa meg veldig med å bygge en av papir;)

Det hele startet med at jeg punchet ut en doylie med Martha Stewart circle edge starter set og brettet den til som tak og pyntet med diverse blomster og perler.
Stolpene har jeg laget av en vinkellist av plast jeg fant liggende her. 
Limte to like deler sammen og kledde dem med kartong.

Diesen er fra marianne design. Stanset ut med to ulike kartonger og brukt stempel og embossingpulver på den lyse delen.
Synst denne diesen er veldig delikat, og har flere prosjekter på gang, der denne blir brukt.


Sommerfuglene er punchet ut med en punch fra MS som jeg desverre ikke finner i nettbutikken,
men tror den er å finne på butikken i Ålesund.

På kurven har jeg brukt embossingfolder, og pyntet rundt med blonder fra staz
Oppi kurven ligger det sånn blomsterisopor, kjøpt på blomsterbutikk, som jeg har kledd med osteklut og  stukket blomstene nedi.

Gleder meg til å se deres bidrag i utfordringen;)

Mvh Kitt Jorunn.




1 kommentar: