søndag 9. mars 2014

Vårlig kort

Hei!

Da var det min tur å blogge litt igjen, og siden Scrapomania har gående en utfordring nå med tema VÅR, vil jeg vise dere mitt vårlige kort. For meg er våren grønn og dus før den blir mer fargerik når det nærmer seg sommer. Så fra meg ble det et grønt kort denne gang:


Her har jeg brukt papirer fra Pion Design - A Day in May. Motivet er fra dette arket i samme serie. Bak motivet har jeg brukt en herlig lysegrønn blonde og oppå denne har jeg klippet ut en bård fra dette arket. Her er også sommerfuglene fra. De har fått seg en lite strøk med Glossy Acent for å få glans.


Bladene er stanset ut med en dies fra Joy. Blomstene er plukket fra krukkene på disken hos Scrapomania. 


Bak motivet har jeg laget en tag med et stempeltrykk fra denne stempelplata fra Kort og Godt. Syns den teksten er så fin :-)


På innsiden har jeg stemplet en liten tekst fra denne stempelplata.



Håper alle får en fin dag og en god kreativ uke. Og hiv deg med på utfordringen du også :-)

Hilsen fra Marie. 











N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar