mandag 10. mars 2014

Vår i luften

Det kunne nesten se ut til at våren hadde kommet til Sunnmøre, men den tidlige vårstemningen ble plutselig avløst av ruskevær på Sunnmøre. Likevel har Scrapomania i disse dager gående en utfordring, "vår i luften", og i den forbindelse har jeg laget dette kortet til inspirasjon.

Hiv deg med på utfordringen du også!
 
Arkene jeg har brukt er fra Pion Design.
Tagen er klippet ut fra dette arket. På den har jeg brukt en av de søte duskene fra prima.
Jeg har brukt et ferdig fargelagt stempeltrykk som hovedmotiv.
 
De grønne grankvistene bak blomstene er stanset ut med en Magnolia Dies.
 
Fuglen og fuglehuset er fra Prima, og det finner du i butikken på Moa.
 
 
Gleder meg til å se bidraget ditt. Lykke til!
Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar