onsdag 7. mai 2014

Blant alle skatter..

En ny utfordring hos Scrapomania står for tur. Denne gangen lyder oppgaven "ingen rette hjørner".
Med dette mener vi at det ikke skal brukes rette vinkler i det som lages, altså at det "ikke er lov" med vinkler som er 90 grader. Det vil da si at stumpe og spisse vinkler er tillatt.

Dette ble mitt inspirasjonsbidrag for denne måneden:


Selve kortet er stanset ut med en dies fra Go Kreate.
Papiret jeg har brukt er fra Maja Design.
Stempelet jeg har brukt er fra Magnolia, og motivet er fargelagt med de gode tusjene mine, Copic Sketch Markers.
 

hjerterekkene fra Penny Black, og på sommerfuglene fra Magnolia, har jeg først brukt sticky og deretter strødd over med glitter.
Tagene i venstre hjørnet har jeg stanset ut med Magnolia vintage dies.
Blomstene finner du her, men et enda større utvalg finnes i butikken på Moa.
 

Den fine teksten inni kortet er stemplet med et stempel fra Kort og Godt.
Både inni og uten på kortet har jeg brukt stickles for å få det til å glitre litt enkelte steder.
 

Jeg gleder meg til å se bidragene deres. Lykke til!
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar