lørdag 17. mai 2014

En mixed media LO


 
Hurra
 
Gratulerer med dagen til alle våre følgere...
 
 
 
 
Hei, i dag på selve nasjonal dagen vil jeg vise dere en mixed media LO.
Ikke helt vanlig for meg og bruke gult, men passet til dette bildet, så hev meg i det.
Har lekt meg med forskjellige produkter fra butikken.
 
På bakgrunnen brukte jeg distress ink fra Jim Holzt, Dyluysions ink spray, sammen med stensiler fra Tim Holzt. Brukte nr THS009 og THS008. I tillegg til div bakgrunn stempler som jeg har hatt liggende i lengre tid.
For og få litt flere effekter brukte jeg ultra tykk, blank, embossing, her og brukte jeg den ene stensilen med stjerner.
Hadde på litt wachi tape.
Rubbons fra Tim Holzt.
Mønsterpapir kommer fra blokka til BoBunny, The Avensus Coll. denne blokka var med i et  tidligere prosjekt kitt. Av et par ark laget jeg pilene og mattene bak bildet.
Klypa er fra Prima. Wishes and Dreams, Wood embellishments.
Alfabetet er fra American Crafts
 
 


 
Ha en strålende 17.mai, hilsen alle oss hos Scrapomania
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar