søndag 11. mai 2014

Kort med vennskapstekst.

Hei.

Nå har Scrapomania en ny utfordring på gang, og denne gang er det "ingen rette hjørner" som gjelder. Med dette menes ingen rette vinkler, altså ingen 90 grader vinkel. Her finner du utfordringen. Hiv deg med du også!!

Jeg har laget et kort som inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.


Her har jeg brukt en Go Kreate dies og stanset ut selve kortet med. Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign. Jeg har også brukt doilies. Den ene doilien har jeg embosset med Stampendous Aged Ivory Embossin Enamel som du finner her.



Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Liker så godt slike fine sitater og ordtak. Rundt teksten har jeg også embosset som på doilien. Bak har jeg lagt osteklut. Blomstene er fra Storyteller. Disse finner du her. Ved blomstene har jeg brukt en resin figur av en hvit fjær. Denne er fra Prima. Disse resin figurene er bare så herlig. Finnes i alle slags varianter og figurer. Verdt å ta en titt på. 

Håper du fant litt inspirasjon, og at du har lyst å bli med på utfordringen du også! 

Hilsen fra Marie. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar