søndag 25. mai 2014

Posekort med toppers.

Hei.

Jeg har laget et enkelt posekort til en konfirmant. Her har jeg brukt Wee Stamps toppers- Rosetta. Liker veldig godt disse toppersene da jeg ikke er så god på fargelegging selv :-)


Jeg har brukt craftkartong og mønsterark fra KaizerCraft. Lyktestolpen er en dies fra Marianne Design. Snurreblomsten er fra Kort og Godt, og de andre blomstene er plukket fra krukkene i butikken. Ved blomstene har jeg pyntet med noen hvite perler. Helt nederst har jeg lagt en remse med blonder.



Oppi posen har jeg skjært til en liten tag, enkelt pyntet med en liten tekst og plass til penger. Teksten er fra Scrapomanias egen stempelplate-Konfirmant. Denne finner du her. Båndet er fra Prima


Ønsker dere alle en riktig fin dag, og ei herlig kreativ uke !

Hilsen fra Marie. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar