onsdag 21. mai 2014

Littel Red

Har dere sett den nye stempelserien som har kommet inn i butikken? Er de ikke fine?

Her har jeg brukt Littel Red, men dette kortet ble vel alt annet enn rødt. Den flotte rammen er fra den samme stempelplaten. 
Jeg har brukt turkise perler rundt på kantene.
Stempeltrykket er fargelagt med Copic Sketch  Markers.


På dette kortet har jeg brukt flere lag med bazzil kartong i ulike farger, i tillegg til et av arkene fra den nye serien til Magnolia, Animal of the Year - Summer Birds with Stripes

Bak stempeltrykket har jeg brukt dette båndet fra Melissa Frences, og litt osteklut


Tagen i venstre hjørnet er stanset ut med denne diesen fra Magnolia. Jeg har her pyntet den opp med en dusk fra Prima.

For å lage sløyfen har jeg brukt en av de nye dies-platene fra Little B. Syns de ble utrolig fine. Den har selvfølgelig fått litt glitter på seg, slik som noen av blomstrene og også kjolen på stempeltrykket. Bak blomstrene har jeg brukt disse "greinene", som er stanset ut med en dies fra Joy


Syns det har kommet inn utrolig mye fint i butikken nå, og bare gled dere.. mer er på vei. Det blir virkelig farlig for lommeboken. 

Ønsker dere en strålende fin onsdag. 
Klem fra Stine. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar