tirsdag 13. mai 2014

Prosjektkit mai lek

Hei alle sammen...
 
I dag har jeg en liten snik på prosjektkitet for mai som slippes på torsdag.. du kan forhåndsbestille dette akkurat her.. og det hadde jeg ville gjort hvis jeg hadde vært deg... Alt som er fra kit er nevnt under..
 
 
Jeg startet med å stanse ut blomster og englevinger med mine timmerndieser og kaffefilter..  La de utover og brukte mistene, dabberen og laget mist med en annen ting som er i kitet... og sprayet i vei..  lagde blomster og limte sammen vingene, under hver blomster en liten metallpynt
Samme behandling fikk også ordet "grattis"
 
 
Mitt neste steg var å ta blank crackle Paint over en tag.. litt vilkårlig slik at det var igjen områder som ikke fikk.. noen stedet tynt lag og noen steder tykt lag... Lot dette tørke..  Så var det frem med de samme mistene som i sted, og vips så var bakgrunnen ferdig..

 
Fra kitet brukte jeg også en av de herlige trepyntene.. ååå jeg bare elsker disse....
 
Så litt blomster (som du finner som bunter i butikken), litt perler og masse masse stickles Crystal..

 
Så da er det bare å begynne å glede seg til torsdag, jeg skal i alle fall i gang med å redigere videoer... så "snakkes" vi da.. :)
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar