tirsdag 26. april 2016

Clipboard

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere en enkel måte å lage ett clipboard på :) Her er mulighetene mange til å både ha på mange elementer, eller bare lage ett enkelt clipboard hvor mønsterarket får spille hovedrollen. Det finnes så mange fine mønsterark som er så fine i seg selv at man nesten kvier seg for å kutte i de. Da kan dette være ett fint prosjekt for dette. 


Basen for selve clipboardet er ett tykt svart chipboard i 12 x 12 Inch. Dermed har jeg fint kunnet velge å vrake i pene mønsterark med fine border på. Siden jeg ønsket å ha med elementer som kork og klyper valgte jeg mønsterarket fra Pion design - scent of lavender - flowers of proven som bakgrunn på clipboardet. Jeg har også kledd baksiden av clipboardet.


Korken er ark med klebrig side fra Marianne design. Jeg har delt arket i 2 og limt de oppå hverandre for å skape mer dybde slik at stiften får feste i korken.


Klesklypene er fra American crafts og er egentlig kledd med gjennomsiktig print, men jeg valgte å kle de med mønsterpapir istedenfor og deretter pynte med blomster fra Storyteller.


Clipsen er fra Tim Holtz.

Så enkelt kan det gjøres :) Jeg har allerede fått bestilling på en til med fotballdekor på fra min sønn på 6 år :) Men han ville ikke ha på klesklyper og sånt :p *Tjihi*. Ha en flott tirsdag alle sammen.

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar