søndag 10. april 2016

Ett vårlig vindu i 3D

Heisann :)

Nå som vi har lagt påsken bak oss, og kalenderen sier April kan vi endelig se frem mot våren. I den forbindelse har jeg laget ett lite vårlig vindu med en bugnende blomsterkasse i front. 


Bakveggen er laget av kartong som er kledd på begge sider med rosa Bazzill. Vinduene har jeg skjært ut og tilpasset acetat - transparant sheet fra Joy! Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har brukt hvit tyll som gardiner i vinduene. Disse er festet på baksiden av vinduene. Vinduskarmene er tilpasset i hvit kartong og pyntet med blomster i hjørnene for å skjule skjøtene.  


Har brukt papirsugerør for å støtte opp markisen over vinduet. 


Markisen er laget i kartong, som deretter er kledd med Hvit Bazzill. Denne har jeg punchet ut 3 remser med punch fra Martha Stewart


Jeg har brukt en rekke forskjellige blomster fra litt forskjellige produsenter. Jeg elsker jo det glitrende preget som blomstrene får av Bobunny glitter paste - sugar. Denne er drøy i bruk og kan glitre maaaaaaaange blomster før boken er tom :p 


Blomsterkassen er laget av kartong, kledd først med Rosa Bazzill og deretter en liten remse av ett av de utrolige nydelige nye mønsterarkene fra Pion design - scent of lavender kolleksjonen. Mønsterarket jeg har brukt er Pion design - scent of lavender - fields of purple. Vikelig mange nydelige ark å velge mellom her altså <3 



Gjerdet er stanset ut med dies fra Die-namics.

Denne lille kreasjonen har ingen funksjon som sådan, men var utrolig kjekk å lage :) Håper dere ble inspirerte til å lage noen flotte vårlige prosjekter :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar