onsdag 20. april 2016

Snart kommer sommeren

Hei. I dag har jeg en pl-side for scrapomania. Jeg lengter etter sommer og sol, og hva er vel da bedre enn å mimre med gamle sommerbilder? Det har jeg gjort i dag og her er resultatet.
De fins uendelig med variasjoner av pl-kort der ute, men nå kommer det stadig vekk mer og mer papir som er tilpasset til project life. Jeg har i dag brukt ett helt vanlig ark, med litt forskjellig mønster på, noe som gjør det veldig anvendelig. kunne bruke både fremside og bakside og få masse variert pynt, og uttrykk i siden min.


Bilda er fra 2013. Da hele familien var på sommer leir i regi av røde kors. 
En flott opplevelse.


Jeg tok utgangspunkt i fra dette papiret til Kaizer Craft 
som heter kaleidoscope-decoupage ett variert papir med en blomstrede bakside.


ett veldig anvendelig ark, som gir mange muligheter. 
Jeg har brukt kun dette arket både til å lage pl-korta og også til å diese ut pynten.


Nydelig lekker dies.



Kommer til å bruke disse to diesene mye fremover :-)
Veldig anvendelige, og ikke minst lekker.


Har også pyntet med: 
sommerfugl fra Jillibean
Camera stickers fra Heidi Swapp


Det var det jeg hadde for denne gang, så får vi håpe sommeren og våren kommer springende snart :-)
Til vi sees igjen ta vare på deg og dine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar