lørdag 2. april 2016

Et par duse kort

Heisann.

I dag vil jeg vise dere et par kort jeg laget på treffet her for et par uker siden.
Jeg bestemte meg for å lage kort uten bildemotiv på, og sånn ble de.

Scrapomania hadde tatt inn en ny dies til treffet, det er nærmere bestemt tre dies i pakken, og her har jeg brukt to av dem, en på hvert kort. De er plassert bak, i utkanten av blomsterpynten.
Utrolig stilige dies, som jeg garantert kommer til å bruke MYE!
Joy dies Circles squares hearts

På det første kortet har jeg brukt mørsterpapiret Craft & you design Rose garden 05
Jeg har her brukt diesen med små firkanter.
Pynten jeg har brukt, finner du hos scrapomania.



På det andre kortet brukte jeg hjertevarianten av diesen, stanset ut i hvit bazzill.


Det er bare å spørre dersom du lurer på noe. 
Ha ei riktig god helg!

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar