søndag 17. april 2016

Et lite kort i dag

Heisann!

Ja, nå er denne helga også snart omme. De går fort disse helgene, men akkurat nå er det helt greit at tiden flyr.. Jeg teller nemlig ned til Scrapomaniatreffet i Geiranger neste helg. Jeg gleder meg stort til ei hel helg med scrapping og god mat sammen med andre scrappeglade damer!

I dag vil jeg vise dere et dust kort jeg har laget. Jeg har fått helt dilla på denne typen kort!

Mønsterpapira på kortet er Craft & you design -rosegarden. Jeg synes disse papira er bare helt fantastiske!! 

Den store rosa er Prima -salvage district.
Jeg er veldig glad i å sy på korta mine, og det har jeg gjort på dette kortet også. En enkel, rett søm rundt kanten gjør seg, synes jeg. 
Jeg prøvde noe nytt på dette kortet. Jeg hadde på litt hvit cracle paint, og før den hadde tørket, strødde jeg over stampendous frantage embossing enamel. jeg varmet med Ranger- heat it varmepistol og så dro jeg det litt utover med en gammel pensel. 

Og sånn er innsiden av kortet, helt enkel med rosa halvperler.

Ha en strålende kveld, alle sammen! Og til dere som skal på treffet i Geiranger; vi sees veldig snart!

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar