onsdag 2. april 2014

BabyLO

Heisann :-)

Her kommer enda en LO som jeg laget på sist scrappetreff.  Arkene jeg har brukt er Pion Design Sweet Baby. På mønsterarket har jeg har brukt gesso på den hærlige stensilen "Princess" fra Prima i bunn. Under bildet har jeg brukt litt mønsterark fra Sweet Baby-serien samt at jeg har brukt Modeling Paste på Tim Holtz "Bubble" stensil. Har lagt et lite lag med Distress Paint Tattered Rose på knottene bare for å hente igjen fargen litt.
Har brukt litt osteklut under bildet og jeg la også to nydelige bånd fra Prima der, det ene i hamp og det andre blomsterblonde. Brukte Primas Crochet Icons "Blessed" samt "Moments" fra Prima Junkyard Findings. Alt finner du på Scrapomania-butikken.
La en sommerfugl fra Prima ved bildet og snurret litt hamptråd rundt bildet for å ramme det inn litt ekstra. Til slutt så hadde jeg på massevis med blomster :-) Over bildet skrev jeg Vildes navn med trebokstaver fra Kaiser Craft. Til hovedtittelen brukte jeg minibokstaver og tegnet og skar ut "gull" for egen hånd på bazzil. Hadde på litt gull-glitterlim for å fremheve tittelen.

Ha en fin dag videre :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar