tirsdag 1. april 2014

Til Cathrine

I dag har vår kjære Scrapomania - Cathrine bursdag.
Hun møter oss alltid med et smil, ordner det vi måtte ønske og står på døgnet rundt for sine kunder...
Et stort HIPP HIPP HURRA for henne i dag.

Jeg oppfordrer alle som har mulighet, til å stikke innom henne på butikken i dag for å gi henne en minnerik bursdag...

Jeg har laget en liten kurv til henne, som jeg har fyllt med hennes favoritt-sjokolade og et kort i samme stil.


Kurven er med den samme bretten som jeg skal holde kurs i på scrapomanias lokaler i morgen-onsdag.

Kurven er brettet med kvit kartong og dekorert med sølvkartong, sommerfugler og perler.
Lokket er embosset med floral frame fra Xcut. Den har jeg også brukt på fronten på kortet.



Selve kortet har jeg stanset ut med denne fantastiske nye diesen her.
Kuttet til og emposset hvit kartong i front.


Håper du får en flott bursdag, Cathrine!!!

Mvh Kitt Jorunn;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar